Florile şi primăvara

by - 3/03/2013

"Când vine perioada asta toată lumea e cu flori. Eu când mă gândesc la flori te găsesc pe tine. :)" mi-a zis ieri un bun prieten. Eu însă când mă gândesc la flori, o găsesc pe mama. Iubeşte florile şi creşte în fiecare an, începând cu primăvara, o grădină superbă acasă, plină de culori şi miresme.

Acum 3 ani, în 2010, mai mult din joacă să încerc platforma Tumblr, am început un fel de proiect fotografic, Flowers as Poetry, să public în fiecare zi a lunii martie o fotografie cu subiect floral. Am repetat asta şi anul următor, şi următorul şi am ajuns să repet şi anul acesta. Aşa că vă invit în grădina mea de flori virtuală.


Primăvară frumoasă şi veselă să aveţi! :)

You May Also Like

2 commentarii

  1. Foarte frumos proiectul tau! Am vazut toate pozele in ziua in care te-am descoperit, si nu ma mai saturam de ele. :P
    Mi-e dor si mie de lumina naturala... unde locuiesc acum, la parter, in majoritatea timpului e intuneric, abia daca vad o raza de soare..

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc frumos Raluca :)
    Aşa e, şi eu sunt destul de sensibilă la lumina naturală, de fapt la lipsa ei, în zilele cam gri. Dar las' că vine ea, vara, şi recuperăm :)

    RăspundețiȘtergere