O lustra - arta, natura si lumina

by - 12/18/2009

A fost o plimbare in parc acum o saptamana, inainte sa dea zapada mare. Si ne-am intors cu un brat de crengi acasa :) Daca stateam undeva la tara, la curte, ai fi zis ca le aducem pentru foc, dar nu, acum le-am ales cu grija pentru un proiect creativ.

Am stat foarte multa vreme fara un abajur/lustra/aplica in sufragerie. De fapt cu un bec atarnand neplacut de tavan. Am cautat ceva sa se potriveasca, dar pentru ca avem si gusturi mai neobisnuite: nu vroiam aplica, nu vroiam metal sau plastic, nici lustra, pentru ca nu se prea potriveste cu o camera joasa, dar stiam ca vrem ceva unic, inspirat din natura :) Asa ca am purces la scotocit idei in minte, am pus creativitatea la treaba si acesta este rezultatul:




Nu a fost nevoie decat de cateva crengi (am gasit unele pe jos de la o salcie mai creata :) ), un strop de vopsea, niste sfoara mai subtire, un suport de bec si lumina :)

Azi, un La Multi Ani pentru criticul meu de arta, Ionut :)

You May Also Like

1 commentarii

  1. Foarte frumos si Original !!! de ce nu incerci sa te angajezi ca designer? ai avea mare succes ;)

    Ionut!!! LA MULTI ANI!!!!! :)

    RăspundețiȘtergere