Casa plină de oameni, mari şi mici

by - 5/18/2012

Dacă mă urmăriţi şi pe blogul de fotografie, poate aţi prins postarea din februarie cu un bebeluş mic, mic. Mai exact, pe 2 februarie, când de ziua mea s-a născut o fetiţă, cu un nume foarte frumos, Charlotte. Până atunci era doar The Little Strawberry :) Ei, domniţa a crescut şi săptămâna trecută a făcut 100 de zile, iar cu această ocazie a avut prima ei petrecere, cu tam-tam, bineînţeles. În Coreea, această serbare sau Baek-il, este la fel de importantă ca ziua de naştere şi reprezintă tradiţia de a celebra bucuria supravieţuirii primelor 100 de zile ale unui bebeluş.

Noi ne-am oferit casa pentru mica petrecere. Şi tare mi-a plăcut să o aranjăm de sărbătoare, împreună cu o prietenă am făcut pompoane, am decupat litere şi desene şi am deocar un pic pereţii, înca destul de goi, ai casei. A fost o după-amiază liniştită de sâmbătă, cam friguroasă de mai, dar tocmai bună pentru a o petrece în casă, alături de oameni frumoşi, discuţii şi poveşti vesele în jurul mesei cu feluri de mâncare cu nume şi gust interesant, muzică calmă, un vin delicat şi gânduri bune.

Bineînţeles că aparatul de fotografiat a fost prezent şi în mod discret a surprins câteva momente...


Tânăra familie, Hyojin, Charlotte şi Matt.


Casa şi masa.


Iar pe masă... feluri coreene: Dotorimuk (stanga sus) - un jeleu de ghindă şi legume, servite reci şi Japchae (mijloc jos) - tăiţei din cartofi dulci cu diferite legume.


Kimbap, ruladă cu orez coreean, legume şi carne de vită. Seamănă mult cu sushi-ul japonez, dar nu este, sau poate ar putea fi varianta coreeană. În orice caz, este foarte popular în Coreea, un fel de banalul nostru sandvici pe care-l iei cu tine în călătorii.


Iar ca să mai variem un pic meniul, eu am pregătit un Quiche de zucchini.


Atmosfera... Totul a început cam aşa :)


Desertul a fost o prăjitură delicioasă de căpşune, una de ciocolată şi multe, dar multe căpşune. Servite cu spaniolul cava. Mmminunat :)


Frumos...

Ia ziceţi, aveţi vreo petrecere de organizat? :) Îmi ofer "serviciile" şi/sau casa, dacă vreţi şi pregătim şi aranjăm totul frumos. Doar daţi-mi un semn, urc pe covorul fermecat şi vin! :)

Ocaziile în afara aniversărilor sau ale altor zile însemnate în calendar sunt însă cele mai frumoase de a sărbători. Poţi găsi orice motiv şi simplu fapt că ai în preajmă nişte oameni frumoşi cu care vrei să-ţi petreci o după amiază răcoroasă de mai.

Urmează un post cu niscai tehnici organizaţionale. Staţi pe-aproape :)

You May Also Like

0 commentarii