Atelier de primăvară cu flori de hârtie

by - 4/20/2016

Dacă e primăvară, e despre flori. Dacă-i despre flori, e și despre flori de hârtie. Sâmbăta ce-a trecut a fost despre toate... sâmbăta trecută am ținut primul atelier cu flori de hârtie.


Acum doi ani, mai în glumă mai în serios, împreună cu Raluca - domnița asta drăguță care-mi sare mereu în ajutor - meșteșugăream primele noastre flori de hârtie. Ieri am ținut primul nostru atelier. Tot atunci descoperisem și cartea minunată - Paper to Petal - care a fost inspirație și material de lucru de fiecare dată când a venit vorba de flori de hârtie, iar asta ne-a ajutat să acumulăm și niscai experiență, împreună sau separat. O experiență pe care apoi ne-am dorit să o împărtășim și cu alte persoane pasionate de frumos și de lucruri făcute cu mâna.



De-a atelierul ne-am mai jucat noi, acum un an, când am invitat niște prietene să meșteșugărim împreună câteva flori. A ieșit mai mult cu hihi și haha atunci, mai o poveste, mai o felie de tartă, mai o rază de soare, așa ca fetele... Ideea de a ține un atelier în toată regula a venit prin toamnă, când o altă domniță drăguță, o Raluca și ea, ne-a întrebat dacă nu am vrea să ținem unul în cadrul asociației ei. Am zâmbit atunci, cam fâstâcite amândouă, și am răspuns ”Da, vrem!”. Vroiam chiar atunci să-l facem, dar cum lucrurile puse pe hârtie nu se potrivesc tot timpul cu realitatea (era cam din scurt, se apropiau sărbătorile de iarnă, în plus Zmeurica mea mă golea din ce în ce mai mult de energie...), am amânat. Am amânat până în primăvară, ca să punem totul la punct mai din timp, iar eu să mă văd cu copilița mea sănătoasă în brațe. Și bine am făcut, ce alt timp mai bun poți găsi pentru a face flori, căci natura și florile sunt cea mai frumoasă inspirație, nu-i așa?


Așa arătam înainte de a începe atelierul, cu emoții ascunse adânc în noi, dar cu zâmbetul la vedere, iar partea faină e că ni l-am păstrat până la sfârșit și după, pentru că a fost foarte frumos totul. Și locul, și atmosfera, și energia. O energie bună dată și de talentatele participante, cărora le mulțumim mult :)


Trebuie neapărat să spun și despre loc, 22b, această cafenea minunată și oamenii drăguți care ne-au lăsat să ne desfășurăm activitatea acolo. Este locul unde veneam să bem ceva cald, în pauzele de NICU de la spital, unde a stat câteva zile Luca cel mic. De atunci mi s-a părut un loc fain, cald și primitor în care am revenit de multe ori. Așa cum sunt și oamenii care o dețin și care ne-au lăsat cu inima deschisă să facem această activitate frumoasă sâmbăta trecută - Dank u wel, lieve Ingrid!

Mai jos vă las cu câteva imagini pe care am reușit să le surprind printre petalele de flori, mai multe însă a făcut și Andreea/Chichiridiche Handmade, le puteți vedea aici.


”Make paper flowers, not war.” am zis noi și sper să mai avem multe ocazii să o putem rosti în viitor, căci asta ne-a oferit și un pic de curaj să ne imaginăm și alte ateliere creative cu flori de hârtie.

You May Also Like

0 commentarii