O felicitare în dar pentru o faptă bună

by - 12/11/2014

M-am bucurat tare mult să citesc, să văd că ideea felicitărilor făcute în casă a fost primită cu o așa mare încântare. Vă mulțumesc! Recunosc că am fost entuziasmată și am făcut mai multe, iar după ce Moșul și-a făcut lista cu oamenii dragi care le vor primi în cutia poștală, au mai rămas câteva.


M-am gândit să nu le depozitez pentru a le trimite la anu', ci să mai găsesc câțiva destinatari bucuroși să le primeasă ”în schimbul” unei povești cu fapte bune, căci luna lui Decembrie e luna bucuriilor și a lucrurilor făcute cu drag și cu inima. Sunt foarte multe cauze nobile, cazuri sociale, oameni în nevoie sau poate povești doar de voi știute în care implicarea voastră v-a lăsat o urmă de bucurie pe inimă, dar poate mai mult, a creat un zâmbet pe chipul celui care a primit ajutorul vostru. Nu e musai să fie un ajutor material, deși de multe ori, acestea sunt cele mai căutate, poate a fost o îmbrățișare, un cuvânt bun sau doar faptul că ați tăcut și ați ascultat.

Știu că faptele bune se fac și atât e suficient, nu trebuie să ne lăudăm neapărat cu ele. De aceea nu vă cer aici să fiți narcisiști, ci mai mult generoși și să împărtășiți și cu alții povestea, căci cine știe, poate inspiră la rândul ei alți oameni să se implice. Sharing is caring. Ideea mea nu e nici provocare, nici concurs, e doar o încurajare de a împărtăși bucurii.

Puteți începe (deși pe ultima sută de metri) cu Shoebox - cadoul din cutia de pantofi sau unele dintre cauzele povestite de Veronica, fata cu Soarele în suflet, prin caleidoscopul ei de fapte bune - minuni.ro sau acțiunile umanitare ale echipei lui Iulian de la freemiorita.ro. Sau altele, alți oameni, alte povești.

Îmi puteți scrie aici, folosind formularul de mai jos sau prin pagina de contact sau într-un mesaj lăsat pe pagina Facebook a blogului. Puteți lăsa și un comentariu aici, dar având în vedere că vă cer și adresa poștală (la care eu voi trimite felicitarea), las la latitudinea voastră să alegeți. În afară de nume, adresă email, adresă website/blog, vă mai cer povestea faptei în câteva cuvinte, adresa poștală validă și dacă doriți ca aceasta să fie inclusă într-un articol pe blog aici. Să fie inspirație și pentru alții :).

Data limită este Ajunul Crăciunului, dar asta este doar data limită la care voi trimite eu felicitările în plic, voi puteți să continuați să făptuiți bine cât vă lasă inima. Cu cât mai mult, cu atât mai bine.

Aștept cu nerăbdare poveștile de la voi, eu pregătesc felicitările, dacă e nevoie o să mai meșteșugăresc câteva.

PS: îl rog pe Lucacinul mic să lase și el o mâzgâlitură semnătură, așa, ca să vedeți că Moșul face echipă bună cu spiridușii lui. :)

You May Also Like

0 commentarii