O geantă și un La Mulți Ani

by - 11/22/2009

Ambele pentru Mădă :)
...pentru ca e o persoana minunata, iar azi e ziua ei,
...pentru ca mai demult mi-a zis ca si-ar dori ceva albastru de asortat cu o haina,
...pentru ca soarele a stralucit azi frumos,
..... i-am creat pe ascuns o geanta cu cateva raze albastrui...

E prima geanta pe care o fac dupa o luunga pauza... Imi place cum a iesit si sper si sarbatoritei sa-i placa la fel de mult si sa o poarte cum multa placere.





Nu lipseste, bineinteles, logo-ul cu care v-am obisnuit, dar de data asta l-am cusut lateral.





Iar pisicul mi-a urmarit cu foarte mare atentie toate miscarile... Hmm.... Poate vrea sa-mi devina ucenic :P



Acum fug. Mergem la teatru, dar ssst.... nici un cuvant Madalinei despre geanta pana atunci :)

You May Also Like

0 commentarii