Ane Brun

by - 2/22/2010

Azi vad, simt si aud ca vine primavara. E un sentiment ciudat pe care nu l-am mai simtit de ceva vreme. In ultimii ani nu am avut o asa iarna generoasa, cu zapada si ger, asa cum ar trebui sa fie de fapt. M-au intristat uneori intrigile unor 'oameni de oras' care sunt suparati pe anotimul alb, suparati ca e frig, ca ninge, ca una, ca alta. Eu m-am bucurat din plin si cred multi altii care tin la natura si la regulile ei. Iar acum se simte primavara.

Si pentru a incepe cu spor si inspiratie o saptamana noua cum putem altfel decat cu un music frumos in fundal. Am ales-o pe Ane Brun, una din vocile mele favorite din categoria indie si de fapt cam singura categorie pe care o ascult in ultima vreme. O voce calda, blanda chiar daca de origine este din Norvegia, aspect pe care il poti afla si din versurile unor piese. Iar versurile, mmm... un joc minunat de cuvinte...

Ane Brun - Changing of the Seasons



Ane Brun - The Puzzle



Ane Brun - Armour



Ane Brun - Gillian



Ane Brun - True Colors (cover)



Ane Brun - Big in Japan (cover)


You May Also Like

0 commentarii