17... + 10

by - 2/02/2010

Da, un pic de matematica pentru ziua de azi :) +10, -10, nu mai conteaza :) Pana este gata tortul real, va invit acum la o felie din unul virtual :)

Am fost cam 'lenesa' in ultima vreme cu blogul, dar cu motive bine intemeiate. Bineinteles, ca intotdeauna :) Despre ele o sa va povestesc cu mare drag, aici, intr-o umbrela zburatoare :)

La multi ani, Vica :) si cat mai multa pasiune, inspiratie si creativitate!

Cu drag,
eu, Vica  :)

(sursa imagine: Lucinda's Tea Party)

You May Also Like

3 commentarii

  1. 3^3 ...se intampla o data in viata:P
    (4^4..e deja prea mult, 2^2 e prea putin, 3^3 e varsta perfecta:) )

    La multi ani inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spre rusinea mea nu ti-am facut urarea la vremea potrivita, dar o fac acum cu mare placere: La multi ani, Vica! Si merci mult pentru link-ul cu imagini. Mi-a placut ce am gasit acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) ia uite ca nici eu nu am reusit sa raspund la urari (ntzo-ntzo-ntzo... )

    Va multumesc mult: Bianca, da da interesant algoritm :), Cris, ee.. mie imi plac urarile care vin si mai tarziu :P si nu ma supar deloc :)

    RăspundețiȘtergere