Zmeură, coacăză şi alte mure...

by - 7/11/2011

Acasă, la Susleni, e minunat. După ce te "obişnuieşti" cu învălmăşeala unui oraş agitat precum Bucureştiul, parcă atunci când revii într-un loc liniştit, la ţară mai ales, simţi cum ţi se golesc urechile şi simţurile. Altfel stau lucrurile pe aici, cu bune şi rele, dar e nemaipomenit să mergi dimineaţa în grădină şi să culegi zmeură, coacăză şi alte mure... 


Ieri asta am făcut, cu mic cu mare şi am cules muuultă zmeură, din care eu, am furat un pic şi am făcut o tartă. Restul a rămas în grija mamei, pentru dulceaţa delicioasă pentru iarnă... Tarta e aceeaşi iar (cu cea de căpşune sau caise), doar că acum am experimentat altceva: fructele au fost "înghiţite" complet în timpul coacerii, iar pentru asta am recurs la a pune câteva deasupra, după ce am scos-o din cuptor.



Vero s-a pus pe şotii şi ne-am distrat de minune la o sesiune de fotografiat tarta :)



Bună dimineaţa, fug acum în grădină după nişte mentă proaspătă pentru un ceai răcoritor şi să văd dacă m-ai găsesc o felie din tarta delicioasa... Sehr lecker!

You May Also Like

0 commentarii