Hiatus obligat

by - 11/26/2012

Acest post este mai mult unul de test, pentru a-mi testa propria rabdare (sic), dar si abilitatile tehnice ale telefonului pentru a scrie si publica articole pe blog, deoarece...

De cam doua saptamani nu am mai deschis laptopul. Si nu, nu din motiv ca am reusit in sfarsit sa nu mai fiu asa dependenta de el si de Internet, ci a hotarat el sa ma lase in bezna, de parca nu aveam atatea alte probleme de rezolvat. Ce-i drept, cam l-am mirosit eu ca are ganduri din astea nazdravane de la o vreme... Mda, cat despre dependenta, o recunosc, m-au atentionat si altii si e ciudat asa cum am capatat-o, ca atunci cand intram, acum 10 ani, la Facultatea de Automatica si Calculatoare, mi-era asa o frica sa ma apropii de aceasta masinarie galagioasa, dar care in timp a devenit o necesitate, la scoala si mai apoi in viata de zi cu zi. Asa ca uneori ma "bucur" cand mai plec undeva si nu-l iau cu mine, chiar ma simt eliberata.

Dar nici nu pot spune ca o sa rezist prea mult fara, nu pot sa mai lucrez la proiectele web (desi mi-am propus o pauza), sa ma ocup de propriile idei creative pentru blog (chiar facusem o lista cu ce mai vreau sa va povestesc aici), bineinteles nu pot sa folosesc si sa arat fotografiile facute cu camera foto, si nu in ultimul rand, n-ar da bine pentru 2 ingineri IT-sti sa nu aiba cel putin un "vajaitor" in casa :) Dar pentru toate exista un echilibru si se rezolva ele la timpul lor...

Iar pentru ca asa stau lucrurile, inseamna ca avem mai mult timp pentru alte activitati, mai reale, nu asa virtuale, desi vorba vine, acum telefonul a inceput sa fie folisit intens, ca deh, inlocuieste cumva calculatorul, desi eu nu-s obisnuita nici sa ma uit intr-un ecran asa mic, nici sa tastez cu un singur deget pe tastatura asta minuscula :)

Deocamdata, procesul de amenajare a casei e in toi, nu cu aceeasi viteza cu care-si imagineaza mintea mea pentru ca e un alt "proces" acum, mai important si mai creativ, care-mi consuma energia chiar nefacand nimic, iar vorba unei prietene "unde-s doi, puterea creste" se pare ca nu e chiar valabila in cazul asta :)

Intre timp toamna pe aici se cam retrage, desi mai sunt zile frumoase pentru o plimbare prin parc, dar zilele mai urate lasa loc pentru mai mult timp de petrecut inauntru... prin munca sau alte activitati.

Vizual, situatia e cam asa...


1. scurte plimbari pe afara, recomandate insistent pentru aceasta perioada; 2. mestesugarim, si mesterim, si vopsim, si stresam vecinii cu gauritul peretilor, si etc; 3-4. cuptorul se foloseste la capacitate maxima, asta pentru ca i-am dus lipsa mai mult de un an de zile, iar Petersen m-a surprins cu niste speculoosi facuti de el la scoala si niste macarons imaginati de el ca i-ar face :); 5. una, alta, lucruri noi sau vechi pentru bobul mic si voinic

Asa, pentru ca am reusit, mai greoi, si de pe telefon sa scriu ceva aici, o postare inceputa acum doua zile, ma declar cat de cat multumita, dar tot astept vremuri mai bune. Pana atunci ma intorc la activitati mai palpabile si va salut :)

You May Also Like

4 commentarii

  1. Citind articolul tau mi-a venit o idee. Multumesc!

    Sunt curioasa ce o sa iasa din suportii aceia de lemn - rafturi sau altceva. Din schita nu ma prind de nimic.

    Succes la abstinenta digitala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai facut si pe mine curioasa acum de ce idee ti-a venit :)

      Multumesc de incurajare, sa vedem cat mai rezist..

      Ștergere
  2. Sa nascocesc provocari :) prima e chiar pentru tine: o poveste pentru copii care:
    - sa aiba de maxim 841 de cuvinte
    - sa fie conceputa si scrisa in maxim 30 zile

    Ce zici? accepti provocarea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm... frumoasă-i provocarea, dar mi-e teamă că nu reuşesc să o accept :) Muzele cu scrisul de poveşti pentru pitici încă n-au venit pe la mine şi fără ele nu m-aş descurca.

      Aşa că, dragă născocitoare de provocări, dacă-mi pregăteşti una care să includă ceva făină, mirodenii, toropeală de cuptor sau fire de aţă, hârtie colorată, poate, poate mă prinzi mai pregătită :)

      Ștergere