Flowers as Poetry - 1, 2 și... 10!

by - 2/21/2019

Bună dimineața cu iz de primăvară! și bine ați revenit pe aici pe meleagurile umbrelelor zburătoare. Ah și un La mulți ani, dacă tot e prima postare din Noul An. Să fie cu sănătate, vesel, blând și bun! De vreo săptămână așa primăvara a luat locul sfârșitului de iarnă și nu ne dăm seama însă dacă e serioasă doamna asta sau nu, dar până una alta ne-am lăsat duși de valul acestui joc, căci nu-i nici un secret, ne plac mai mult temperaturile mai mari decât cele cam mici și zilele cu soare din plin și adieri ușoare de vânt. Iar dacă tot așa stă treaba, am făcut loc de un pic de curățenie aici pe blog - ta-daaa, am schimbat oleacă înfățișarea lui - și poate mai important este că e loc de o invitație...


Ei, v-ați prins din fotografia de mai sus? Nu? Bine... atunci vă zic că anul acesta proiectul meu de suflet Flowers as Poetry ajunge la a 10-a ediție. Așa e, l-am început în 2010 și câțiva ani am ”mers” singură pe acest drum - în fiecare zi din luna martie publicând o fotografie cu inspirație din lumea florilor, un îndemn de a sărbători reîntoarcerea primăverii. Apoi câțiva ani mai târziu m-am gândit că pot să invit și alți pasionați de frumos pe acest drum și iaca s-au scurs mai mulți ani de atunci de când ne adunăm aici și spunem povești cu și despre flori împreună. Și m-am gândit să o fac și anul acesta. Ce ziceți, acceptați invitația mea?



Detaliile pentru participare sunt în mare aceleași ca și-n anii precedenți, doar am eliminat câteva. M-am gândit să păstrez ideea avută la început, cea de o fotografie pe zi, dar care poate fi acompaniată de un text. Acest text poate să fie o simplă descriere a fotografiei, a florii, un nume, o dată, locul unde v-ați oprit să fotografiați floarea, niște gânduri, o dedicație, un citat, chiar și un mică poveste, fiecare ce inspirație are.

Pentru asta va trebui să alegeți și să-mi comunicați ziua/zilele din luna Martie 2019, în care doriți să ”contribuiți” cu câte o fotografie. Anii trecuți am folosit o platformă de poll-online, pentru a alege zilele de participare, dar cum în ultimii ani nu ne-am mai suprapus așa de mult și ca să fiu sinceră, au fost mai puțini participanți, am decis să elimin acest pas. Voi încerca să potrivesc eu zilele astfel încât să fie bine pentru toată lumea sau să le public în ordinea înscrierii.

Fotografiile și celelalte informații - datele și poveștile ce le însoțesc - mi le puteți trimite la adresa de email fotogravika (at) gmail (dot) com. Fotografiile mi-ar plăcea să fie de o calitate bună, clare, să exprime frumos ce ați vrut să surprindeți. Ideea principală este să aibă ca subiect florile, dar las ușa deschisă aici pentru interpretările personale a ceea ce înseamnă florile pentru voi. Tot în email trebuie să specificați ziua pe care ați ales-o, iar dacă ați ales mai multe zile (implicit tot atâtea fotografii ați atașat emailului), vă rog să-mi scrieți ordinea lor, adică ce fotografie să fie publicată, în ce zi. Fiind un proiect de colaborare, ar fi frumos ca fotografiile să fie însoțite de un nume (opțional - un link spre un blog/site este binevenit) și/sau o descriere (ce am spus un pic mai sus).

Câteva completări:
- fotografiile nu trebuie să fie făcute neapărat acum sau în luna martie, cu siguranță aveți deja unele în arhivă ce pot fi scoase la vedere;
- nu am specificat o dată limită, dar mi-ar plăcea să îmi trimiteți fotografiile cel puțin cu câteva zile înainte de ziua/zilele pe care le-ați ales să participați;
- acolo unde este necesar voi aplica o delicată postprocesare (culoare, contrast, luminozitate) pentru a uniformiza fotografiile participante.

(Pentru întrebări și poate chiar sugestii, puteți folosi cu încredere formularul de comentarii de mai jos.)

Aștept, deci, vești cu povești și cu flori de la voi! Să vină primăvara lin și cu multe raze de soare pe-acolo și pe-aici. Las mai jos câteva imagini cu stropul de primăvară de la noi din casă, câțiva bulbi de flori ce s-au dat în spectacol de parfum și culori dacă tot au văzut și ele că primăvara bate la geam așa insistent :).


(ilustrația de mai sus făcută acum câțiva ani de o bună prietenă - Andreea/chichiridiche)

You May Also Like

0 commentarii